Subject: ? Märt Änilane/EL Loomade veo dokument
From: "Kadri Kaugerand" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "[email-masked]", <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <in
Cc: "Ulrika Tuppits" <[email-masked]>, "Maarika Gross" <[email-masked]>,Pille Tammemägi <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Feb 2024 13:38:30 +0200

Tere,

Nagu eelmise nädala kohtumisel lubatud, siis jagame teiega tõlgitud vedude
dokumenti. Tõlge avaldati täna, so 19.02.2024. Palun leidke tõlge
allolevalt lingilt, kuna dokumendid on suured (80+33lk) siis ei õnnestu
neid ilmselt manusena saata.

https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A52023PC0770
<https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A52023PC0770&q
id=1708336962809> &qid=1708336962809

Ootame Teie kirjalikke ettepanekuid hiljemalt 22.02.2024

Head edasist koostööd soovides,

Kadri Kaugerand

Loomatervise ja –heaolu valdkonnajuht / Head of Animal Health and Welfare
Unit

Toiduohutuse osakond / Food Safety Department

Regionaal- ja Põllumajandusministeerium / Ministry of Regional Affairs and
Agriculture of the Republic of Estonia

___________________________________________________

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel.+ 372 6256 205

Suur-Ameerika tn 1,

10122 Tallinn /  <http://www.agri.ee/> www.agri.ee

*** TÄHELEPANU *** See e-kiri (kaasa arvatud manused) on mõeldud ainult
e-kirja adressaatidele ning võib sisaldada ametialaseks kasutamiseks
ettenähtud teavet. Teavet ei tohi ilma saatja selgelt väljendatud loata
edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele avaldada. Juhul,
kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, palun teavitage
sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

E-kiri ei väljenda Maaeluministeeriumi ametlikku seisukohta.

*** ATTENTION *** This e-mail and its attachments may contain official
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately, delete this e-mail and destroy any copies. Any
dissemination or use of this information by a person other than the
intended recipient is unauthorized and may be unlawful.